Pro alcool
28 Iulie 2010
Consumul periodic de alcool ar putea reduce atât riscul de apariţie, cât şi gradul de severitate ale poliartritei reumatoide, maladie cronică ce se manifestă prin inflamaţii ale articulaţiilor.
S-a ajuns la această concluzie în urma unui studiu realizat de cercetătorii de la Universitatea Sheffield pe un eşantion de 873 de pacienţi cu poliartrită reumatoidă. Dosarele lor medicale au fost comparate cu cele ale voluntarilor sănătoşi.
Cercetătorii britanici consideră că persoanele care nu beau alcool prezintă un risc de patru ori mai mare de a se îmbolnăvi de poliartrită reumatoidă, comparativ cu persoanele care consumă alcool cel puţin de 10 ori într-o lună.
S-a ajuns la această concluzie în urma unui studiu realizat de cercetătorii de la Universitatea Sheffield pe un eşantion de 873 de pacienţi cu poliartrită reumatoidă. Dosarele lor medicale au fost comparate cu cele ale voluntarilor sănătoşi.
Cercetătorii britanici consideră că persoanele care nu beau alcool prezintă un risc de patru ori mai mare de a se îmbolnăvi de poliartrită reumatoidă, comparativ cu persoanele care consumă alcool cel puţin de 10 ori într-o lună.
Stiri asemanatoare
Stiri recente
Pentru amestecurile de 50-60 de pulberi de plante reunite în mici dispozitive, cu efecte benefice asupra organismului, profesorul de fizică, inventator Ancu Dincă, a stabilit denumirea de biofitomodulator. Adică, bio: viu, biologic; fito: plante, fit...>>citeste
Cancerul este una dintre bolile crunte ale secolului nostru. Se tratează greu, dar şi atunci cazuriel cu final fericit sunt reduse. Costurile medicamentelor şi operaţiilor sunt într-atât de mari, încât unii oameni deja nu mai au nici o şansă, dacă nu...>>citeste
Fobia copiilor de colectivitate poate fi tratată dacă se descoperă cauza care o generează: colegii răutăcioşi sau mamele posesive sunt motive posibile pentru care micuţii au astfel de tulburări. Psihologii explică cum pot fi ajutaţi micuţii să treacă...>>citeste
3 septembrie 2010 MIGRENA E ÎN GENEDescoperirea unei gene a migrenei ar putea contribui la administrarea de noi tratamente, o speranţă pentru milioane de persoane suferinde de această afecţiune din întreaga lume. Migrena afectează o persoană din opt ...>>citeste
Poţi ajunge să te simţi chiar cu cinci ani mai tânăr, dacă bei zilnic cel puţin o cană de ceai, au descoperit oamenii de ştiinţă din China. Cercetătorii au comparat celulele iubitorilor de ceai cu cele ale persoanelor ca nu consumă atât de multe ceai...>>citeste
articol citit de - 146 ori
articol citit de - 129 ori
articol citit de - 124 ori
articol citit de - 118 ori
articol citit de - 110 ori
STIRI HOT
Convertor valutar
a Dazoot Software production Copyright © 2006-2010 Zoot







